Generalforsamling 21-02-2017

  

Bestyrelsen var fuldtallig bortset fra Poul Erik. 22 medlemmer var desuden mødt op.
1: Valg af Dirigent: Hans Jørgen påtog sig igen hvervet, og fortjener ros for sin måde, at styre de forskellige indlæg og taler på.
2: Bestyrelsens beretning. Formanden fortalte kort og præcist om hele forløbet vedrørende flytningen til nye lokaler. Hvordan vi var millimeter fra at flytte til Poppelvej, hvor langt og sejt træk det så endte med at blive (processen startede i maj) til Kommunegodkendelsen fire måneder senere forelå, til vi så nu kunne holde den første generalforsamling i de nye lokaler på Vandværksvej 37. Finn fortalte om den fantastiske periode med 21 vundne kampe i streg, der førte til oprykning, og at førsteholdet nu har sikret sig overlevelse i Divisionen. Andre hold fik også ros fra formanden. Der blev takket for indsatsen under DanaCup - og ikke mindst - opfordret til at ALLE giver en hjælpende hånd i år i uge 30.
3 og 4: Fremlæggelse af regnskab og budget til godkendelse. Preben fremlagde regnskabet minutiøst, og gjorde rede for de ekstra omkostninger i forbindelse med flytningen, regnskabet godkendtes af samtlige fremmødte, og budgettet ligeledes.
5: Indkomne forslag: Ingen
6: Fastsættelse af kontingent: Alle undtagen medlemmer under 19 år betaler 50 kroner mere pr. halvår.
7: Valg af Kasserer for en to årig periode: Preben fortsætter
8: Valg af to medlemmer til bestyrelsen for en to årig periode: Jørgen og René fortsætter
9: Valg af 1. og 2. suppleant til bestyrelsen for en et årig periode: Henrik og Rolf fortsætter
10: Valg til diverse udvalg: Pool: Per, Snooker: René og Joakim, Fest: Jørn og Joakim
11: Valg af revisorer: Hans Jørgen og Jørn fortsætter
12: Valg af revisor suppleant: Karsten fortsætter
13: Udtrækning af klubaktier og eventuelt salg af nye: Samtlige udtrukne aktier blev stående, og ingen ønskede således pengene udbetalt. Der blev solgt 11 nye aktier af 500 kroner.

14: Eventuelt:

Nye spilleskjorter: Claus havde lavet aftale med Sport24 om en fornuftig pris på nye skjorter, med klubbens nye logo påtrykt. Det blev besluttet, at farven skulle være Navy (meget mørk blå), at vi får nogle skjorter ud i klubben, så spillerne kan prøve ret størrelse, for så at afgive en samlet ordre. Pris er til spillerne 320 kroner inklusive tryk. Desuden får vi tilbud på slipover og andre ting, som man frivilligt kan erhverve sig, hvorimod den nye skjorte er obligatorisk.

Flere føler sig generet af de nye varmepumper. Leverandøren kommer lørdag, hvor der bliver kigget på problemet med disse.

Forslag fra Per om afholdelsen af en turnering (kommunemesterskab) for samtlige kommunens bodegaer i pool. Per arbejder videre med ideen.

Endelig aftenens mest "kildne" emne: Både vores egne hold i 2-mands kegle samt i carambole - og måske værre endnu, modstanderholdene vil ikke  spille vores kampe, mandag aften, når vi afholder vores ugentlige klubaften!

Jørgen tager kontakt til unionen for, at høre om vi, på samme måde som Ørsø, må spille disse kampe om tirsdagen i stedet. Dette vil være løsning nummer et. Løsning nummer to kunne være at flytte klubaftenen væk fra mandagen, og endelig løsning tre: Vi tilmelder ingen hold i 2-mands kegle og carambole, hvilket absolut er den dårligste løsning. Grunden til problemerne er, udover placeringen af boldskufferne på begge de to nærmeste kegleborde, der vender direkte ind mod carambolebordet, så er der en manglende respekt blandt de som hygger sig til klubaftenen, over for de hold som spiller turnering. Det være sig i form af en evig trafik omkring turneringsbordene, eller et alt for højt lydniveau! Det var et problem i de gamle lokaler, og problemet er bestemt ikke blevet mindre i den nye klub. Det kan vi ikke være bekendt, hverken over for vores egne spillere eller udeholdene!

 

Ordstyreren takkede for en god ro og orden - og generalforsamlingen afsluttedes.