|
Fra formanden. DER VAR EN VIS SKEPSIS ANGÅENDE FEMMERTURNERINGEN MEN EFTER HVAD JEG ERFARER HAR DER I ÅR VÆRET STYR PÅ DET OG HJØRRING HENTEDE EN FLOT TREDIE PLADS HJEM . Nyt fra bestyrelsen er at Søren har trukket sig og han spiller heller ikke i år kommer måske tilbage på et senere tidspunkt. Danacup har igen været over os med mange hyggelige stunder og som jeg tror at alle ser frem til at være med til igen også næste år. Økonomisk hvad vi har tjent kan jeg fortælle, et ikke blev et rekord år men et sted omkring 5000 kr. mindre end sidste år. Hvis der er nogen der sidder inde med en ide om hvordan man kan tjene mere så kom endelig frem og vi vil kigge på den. En stor tak til alle dem der hjalp med Danacup og personligt synes jeg at der skal holdes en hjælper -fest / arrangement, som en tak for de mange timer hver især har brugt jeg ved at mange gør et sådant tiltag. Der er lavet seks hold til de nye turneringer (JBU) Holdene står længere inde i bladet. Der er kun 1 afløser til to serie 2 hold ligeså for serie 1 men jeg tror at det nok skal lade sig gøre at få lige mange kampe det er jo ikke meningen at fordi man er afløser at man skal sidde over hver gang så husk at bruge den person som har sagt at han/hun nok vil spille på begge serie-holdene.Der kommer en ny turneringsleder efter Kurt der er for optaget af andet en tak til Kurt for hans indsats. Jeg regner med at det bliver Hans-Henrik der jo også har erfaring med anden sportsgren nemlig Bowling så han kan måske bruge noget af sin viden derfra. Nye klæder på alle tre billardborde og samtidigt er mørkbordet blevet drejet til fordel for alle så der er ingen gener ved enderne. Til sidst vil jeg ønske alle en god sæson start. Finn Kasseren Aktuel antal medlemmer er 47. Økonomien i klubben ser jo fornøjelig ud, men vi stræber stadig efter at prøve at gøre den bedre. Vores efter spøgelses i banken for at låne penge til at købe de 2 nye borde for, gik ikke helt så nemt som vi havde håbet. Vi her ikke opgivet men venter for at se den nøjagtige opgørelse efter Dana-cuppen. Når talet kendes kommer der på opslags tavlen i klubben. Jeg vil gerne opfordre til at alle betaler sine regninger til tiden….. Det gælder både kontingent og andet så som startbøger. Jeg kan oplyse at den 15/07-04 hvor der var spille møde og sidste rettidig indbetaling af startbogs gebyr, manglede klubben små 8000 Kr. da aftenen var omme. Det syntes jeg er meget. Jeg ved ikke om det er glemsomhed eller sjusk, men på de tidspunkter vi indbetaler kontingent, er på det tidspunkt vi allermest brug for pengene. Så prøv at huse at indbetale til tiden, så slipper du også for rykker gebyret på 100 Kr. Preben Dørere, vinduer og oprydning !!! Vi er mange forskellige mennesker der kommer oppe i lokalerne, og derfor er vi nød til at rydde op, lukke og slukke efter os selv. Det er sket flere gange at folk er kommet op i klubben, og så har døren ud til gangen ikke været låst ???? Indbruds tyvene har til dato været nød til at smadre et vindue for at komme ind, lad os ikke gøre det nemmere for dem.. Når så man kommer ind i lokalerne er det ikke så ualmindeligt at et eller flere vinduer står åben. De skal lukkes, også i rygerrummet, specielt når vi ikke har det så varmt længere om natten… Kikker man på bordene som vi sidder og spiser ved, ligger der jævnligt krummer, smør og andet godt.. Hvis der mangler kareklude i klubben, så giv venligst besked.. En sidste ting som næsten er sikker hver gang er de askebægre. De skal sættes ud i køkkenet inden man tager hjem. Der har været snak om at få fat i en blikspand til at tømme dem i, men ind til da, sø rg for de ikke står over det hele…..Bestyrelsen
Nye hold til sæsonen 2004/2005
Old boys(1) Old boys(2)Holdleder Bent Stobberup Holdleder Børge Østervig Werner Winther Poul Larsen A.C. Sørensen Børge ChristensenKaren Sand Edel AndersenSvend B. Andersen Erik F Hansen
Serie 2(1) Serie 2(2) Holdleder Christian Sørensen Holdleder Hans Henrik JensenKurt Toft Gitte GadenPer Jespersen Grethe Holmberg Poul Larsen Børge ChristensenOle Langagergård
Serie 1(1) Serie 1(2) Holdleder Jens Ole Houbak Holdleder Finn LarsenViggo Jensen Jesper RasmussenFinn Aggeboe Preben Toft Kasper Pedersen Christian Toftelund
Fælles reserve serie 1 Allan Thomsen
Kære medlemmer
I det her indlæg vil jeg fortælle lidt om de forskellige turneringer der er planer om.
Efter sidste sæson blev der holdt en Forårsturnering. Der var ikke så mange tilmeldte men dem der var fik en hyggelig dag ud af det og masser af godt spil. Tror grunden til de få tilmeldinger er at mange ikke husker at kigge på opslagstavlen for at se om der skulle være noget af interesse. Det bliver vel bedre. Planen er at denne turnering skal blive en fast begivenhed hvert år lige efter sæsonen er slut. Midt sommer blev der prøvet at sætte en turnering i gang men der var faktisk ingen tilmeldte. Nogen mener måske det er et dumt tidspunkt men vi prøver den alligevel igen næste år. Der vil også blive en turnering i efteråret og en lige omkring jul. Planen er der skal være 4 faste turneringer om året for klubbens medlemmer. Dels for at medlemmerne kan blive rystet bedre sammen og for at man kan lære hinanden bedre at kende + selvfølgelig at komme ud og hygge sig en weekend og få spillet lidt billard. Der vil selvfølgelig komme sedler op på opslagstavlen om hvornår. Alle turneringerne vil være handicapturneringer så alle har en lige stor chance for at vinde. Som de fleste nok har set vil der i weekenden uge 36 være et stævne i klubben. Stævnet vil foregå over hele weekenden så folk der ikke har lyst til at være med skal nok ikke planlægge træning den weekend da bordene vil være optaget. Sindal BK er inviteret med til dette stævne og det lyder til der kommer nogle stykker derfra. Håber selvfølgelig også Hjørring BKs medlemmer husker at skrive sig på tilmeldingslisterne der hænger på opslagstavlen. Sidste frist er den 28 august og prisen er 100 kr der inkludere morgen og middagsmad begge dage. Håber der vil blive vist interesse for disse turneringer. Det er jo noget vi laver for jeres skyld. Må beklageligvis sige at instruktionsaftenerne ikke bliver afholdt igen foreløbig grundet helbredsmæssige problemer. Men vil da anbefale at hvis man har lyst kan man jo aftale med andre at tage op nogle torsdage hvor man står og hjælper hinanden. Vi har også haft Grethe Holmberg ude og klare sig rigtig flot i diverse turneringer rundt omkring og vi i bestyrelsen er stolte over hendes præstationer på det grønne klæde. Undertegnede vil til næste udgave af bladet prøve at få en snak med Grethe hvorefter der vil blive skrevet nærmere om det.
Venligst Jan Kristensen Husk at kigge på opslagstavlen
Bagsiden !! En mand sad uden for cafeen Mellem rengøringsdamer: Mellem kolleger: ..lang historie kort.. Bedre stilling Kalder mig for et æsel!! Stille dig på bagbenene… |
|
|
|
|
|
|