Bestyrelsesmøde 03-01-2017

  

Fremmødte: Finn (FL), Preben(PT), René(RK), Poul Erik(PE), Jørgen(JN) og Claus(CM)Joakim(JON)

 

1:

CL kunne meddele at vi har fået afslag fra Turborgfonden. Vi afventer stadig de sidste tilbagemeldinger fra andre fonde.

 

2:

CM kan fortælle at han har et bud på pool bordene på 10.000 kr. for dem begge, men det er latterligt lavt, så vi ser om der kommer bedre bud.

 

3:

Ang. det evt. 3. snookerbord, vil RK prøve og skabe kontakt igen, og høre om der ligger en mulighed.

 

4:

I forbindelse med vores bankgaranti har banken igen bedt os aflevere en del oplysninger om personerne i bestyrelsen. Dette er dog ikke for at nogen i bestyrelsen skal hæfte personligt for noget.

 

5:

Med hensyn til lys over billardbordene, er PT stadig i gang med at hjemtaget et forhåbentligt godt tilbud. Løsning både med LED paneler og LED spot. Vi har allerede tilbud gennem JON på rør til gamle armaturer, og nye paneler. På den måde for vi noget at sammenligne med.

 

6:

FL har kontaktet vores forsikringsselskab med hensyn til hvilken nøgle system som vi må bruge i vores nye lokale. Det viser sig at vi er heldige og ikke skal ud og investerer i den dyre løsning. Alle medlemmer for direkte besked herom.

7:

2 af bestyrelsens 7 medlemmer tilbyder sig til at køre i Ikea, for at hente borde, lamper og pære til klubben. Vi skylder CM og JON et stående bifald. Turen vil de gøre, så vi har tingene til uge 4.

 

8:

De ovenstående borde vil først blive skruet op efter billardbordene er sat på deres plads. Ligeledes vil stikkontakter og netværk blive monteret på det tidspunkt.

 

9:

CM oplyser at vores nye skilt til ydervægen forventes færdig i uge 2. PT vil afvente opsæt af de ny indkøbte lamper, til skiltemager kommer for at opsætte skiltet. På den måde skulle det blive den bedste løsning.

 

10:

Der bliver snakket om andre borde til kantinen, så de vi har evt. kan kommer op på hemsen/balkonen. Det bliver aftalt at alle holde øjne og ører åbne.

Efterfølgende er det lykkedes FL af finde 4 borde og 16 stole i rigtig fin stand, dem tager han med til den nye klub i løbet af uge 2.

 

11:

FL har kontakt med Palle Nielsen, som har med Hjørring netavis at gøre. De har talt om at han kunne komme den dag der er flyttefolk, og måske lavet et oplæg til vores
åbenhus i de nye lokaler.
12:

RK oplyser at der er sidste tilmelding til snooker i Hjørring den 6 Januar, og der er tilmeldt 20 personer lige nu. FL vil kontakte kommunen med hensyn på at få en midlertidig overnatnings tilladelse.
13:

FL vil kontakte den nye udlejer for igen at bede om et opdateret kopi af lejekontrakt og gældbevis. PT vil ligeledes spørge når han ser udlejrer.
14:

Nå vi begynder og skille den gamle klub af Tirsdag den 17 kl. 19:00, vil alle der kommer tage hvad de mener er relevant værktøj med. Dog fik JON til opgave at medbringe malertabe til opmærkning af borde m.m.
15:

Til gennemsyn af gammel klub vil FL og JN deltage den 31 Januar kl. 12:30. Her vil de sammen med Erik vicevært også aflæse elmåler - som sidder låst inde ved dykkere - og vand måler. Med hensyn til olie, prøver PT at lave aftale med Askers biler, da udlejer aldrig har haft med det at gøre. FL og JN aflæser niveau.
16:

Det bliver bestemt at afholde generalforsamling Tirsdag den 21 Februar kl. 19:00. PT sender forslag til indkaldelse ud til bestyrelsen, og herefter kommer der en mail til alle kendte adresser, og den vil være på hjemmesiden. Vi plejer at hænge den på opslagstavlen, men da vi ikke ved helt nøjagtigt hvor den vil befinde sig i perioden op til, venter vi med det til næste år.
17:

Hvad vil vi den dag vi afholder åbenhus ?

1) CM har før talt om Mogens kan komme forbi.
2) Måske et godt tilbud for nye medlemmer hvis de melder  sig ind den dag - evt. 3 måneder gratis.
3) En kage .......

Vi må snakke mere om det løbene under flytningen.

Næste møde bliver tirsdag, den 14. Februar 2017 klokken 19:00 skarb.

Ref. skrevet af
PT